Onze partners

Starcheck voorspelt functioneren. Met assessments en games. Gedegen en met fun. Ontworpen vanuit candidate experience, voor sourcing-, recruitment- en carrière vraagstukken.
Marco van Aarle is registerpsycholoog NIP / arbeid en organisatie. Hij is mede-oprichter van Starcheck en heeft ruim 25 jaar ervaring in de assessment industrie, waarvan 20 jaar als business owner. Bij Starcheck is hij verantwoordelijk voor de assessmentpraktijk en het ontwerpen van psychometrische attribuut meetsystemen voor games. Verantwoordelijk voor design en implementatie van assessment programma’s bij o.a. Unilever, Ordina, ASML, Cap Gemini en ABN AMRO.
Door training word je beter. En als je beter wordt, is het ook leuker. UITGESPROKEN traint iedereen die de impact van zijn of haar verhaal wil vergroten. Die beter wil worden in het presenteren. Of je nu veel ervaring hebt of niet
Als afgestudeerd psychologe en na een commerciële carrière volgt FROUKE KRAMER sinds 2009 haar hart: presenteren en hoe anderen daar (nog) beter in te maken. Frouke heeft een uitgesproken talent voor het geven van constructieve feedback en kan zich uitstekend verplaatsen in haar klanten, waarbij ze altijd uitgaat van de kracht van de ander. Ze werkte onder meer samen met media- en presentatietrainer Judith Bosch. In haar aanpak als trainer en coach is Frouke analytisch, positief kritisch en heeft ze door haar ruime ervaring altijd toepasbare tips paraat. Ze is ook actief als voice-over en treedt regelmatig op als dagvoorzitter bij lezingen en congressen.
BCMX.nl maakt klantwaarde meetbaar. Integriteit in verkoop, marketing en communicatie door middel van meetbaar en verifieerbaar onderscheidend vermogen en toegevoegde waarde. Het doel? Meer sales en betere bedrijfsresultaten realiseren.
Bart Meindersma (1972) – Heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van inkoop en (Europese) aanbestedingen (>75), zowel in de private als publieke sector. Heeft ervaren dat verkopende partijen zich nauwelijks (kunnen) onderscheiden. Dit leidt vaak tot win-lose situaties tussen inkopende en verkopende partijen. Vanuit die ervaring werkt hij met energie en passie aan het creëren van klantwaarde, onderscheidend vermogen en toegevoegde waarde voor bedrijven en individuen in B2B-omgevingen. Denkt in termen van effectiviteit, efficiency en het creëren van resultaten. Hij hanteert een holistische blik op zaken. Hij is bedreven in de Best Value Approach en heeft een Best Value B+ certificaat. Hij is oprichter en eigenaar van Probuylogic en BCMX.nl.